Klinika medycyny estetycznej Beaumed

grudnia 06, 2020

Klinika Medycyny Estetycznej oraz Laseroterapii BeauMED to miejsce, w którym spośród pasją dbamy o urodę a wigor naszych pacjentów. Na pierwszym miejscu stawiamy na stan zaś higienę wykonywanycb zabiegów. Założycielem BeauMED jest wprawny łapiduch medycyny estetycznej dr n. med. Monika Kukulska, która od momentu wielu lat pracuje we Wrocławiu, zaś jej mottem jest śliczny wprawdzie zwykły natomiast nie nadmierny aparycja tzw. filozofia french touch. Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy inaczej na nieszczęście opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie pertraktacje przed zabiegiem prosi o prawa ręka w poprawie ogólnego wyglądu natomiast przede wszystkim chcą aby fizjonomia przestała stanowić smutna. Często słyszę od momentu pacjentek, iż „ jestem wyspana, zadowolona, radosna jakkolwiek inni pytają mnie w jakim celu jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, dlatego że nie jestem smutna, zaś to wszytko przekroczenie mojego wyglądu". Okazuje się, że możemy w niesłychanie nietrudny modus ulepszyć aparycja naszej twarzy na skutek wolumetrii alias modelowaniu kwasem hialuronowym (medycyna estetyczna).W swojej ofercie posiadamy dużo zabiegów medycyny estetycznej, które wspólnie z kwasem hialuronowym pozwolą optymalnie poprawić wygląd naszej skóry oraz przerobić proporcje twarzy. Ponieważ everyman pacjent jest inny o szczegółach z zapałem porozmawiam w trakcie konsultacji – ZAPRASZAM do Wrocławia lub Lublina. Dowiedz się więcej na https://klinikabeaumed.wixsite.com/home

Przeczytaj też

0 komentarze

Łączna liczba wyświetleń