Klinika medycyny estetycznej - Wroclaw

grudnia 13, 2021

Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy czyli na nieszczęście opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie ustalenia nim zabiegiem prosi o pomagier w poprawie ogólnego wyglądu oraz w zasadzie chcą aby facjata przestała egzystować smutna. Często słyszę od momentu pacjentek, że „ jestem wyspana, zadowolona, radosna atoli inni pytają mnie w jakim celu jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, dlatego że nie jestem smutna, zaś owo wszytko grzech mojego wyglądu". W BeauMED wykonujemy zabiegi modelowania twarzy kwasem hialuronowym, relaksujemy mięśnie toksyną bolulinową, rewitalizujemy skórę mezoterapią – przecież wiecznie tak właśnie zaś z gustem. W BeauMED posiadamy najnowsze technologie laserowe, ultradźwięki natomiast radiofale do modelowania sylwetki zaś przebudowy skóry ciała zaś twarzy. Dowiedz się więcej https://klinika-estetyczna.jimdosite.com

Przeczytaj też

0 komentarze

Łączna liczba wyświetleń